Praktische Zaken workshops
   
                  
       
   
   
       
                                 

Workshops bedrijfspresentatie

Een beursdeelname vereist een grote investering in tijd, mensen en middelen. Alleen wanneer voldoende is nagedacht over doelstellingen, realisatie en follow-up brengt de beursdeelname wat je ervan verwacht: commercieel succes.

Een lezing verzorgen of een informatieve sessie tijdens een congres? Je kunt je nieuwe product aan een zaal vol distributeurs en retailers presenteren? Terwijl jij focust op de inhoud, let je publiek vooral op de verpakking van de boodschap en de manier waarop jij je verhaal vertelt.

Het sterk veranderende medialandschap en de snelle opmars van social media zorgen ervoor dat je de PR en promotie rond beursdeelnames en andere bedrijfsevenementen anders moet inrichten. Direct mail, onlnie adverteren of Twitter? Lastige vragen, waarop je wel een antwoord zult moeten bedenken.

Dit zijn enkele voorbeelden van onderwerpen waarover Praktische Zaken workshops organiseert. In opdracht van bedrijven en organisaties, of op eigen initiatief met open inschrijving. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van ons workshopprogramma.